Åldersnojja

2008-04-02 @ 10:35:07

det var ett tag sen, ett bra tag sen vi sågs, med tro inte jag glömt er jag kommer ihåg och nu när jag tänker på det känns som igår, Vi var så tuffa och stöddiga men ändå så små.
Folk glider ju isär ju mer åren går vi hade väl alla bara mer gemensamt då, shit vi börjar bli gamla, har saker att ta tag i och det gäller väl oss alla.
Det händer att jag ler när jag tänker på er, all vi gått igenom ihop, hur mår ni?
Träffar några av er ibland nere på stan, all den kärlek vi hade blir ett handslag idag konstigt, men allt ryms i mina minnen.

Ju äldre man bli, ju längre man lever det känns som problemen blir fler och fler men när man lever, ska man väl vara glad ändå?
För har man inte livet, vad har man då?
Ta tillvara på tiden, tid är det inte gott om tiden väntar inte på nån, och han har bråttom.
Försöker göra det bästa av allt, försöker vara allt jag kan, och lite till, jag försöker vara en bra son, en bra vän.

Kommentarer
    Postat av: Fröken S

    Jag har otrolig åldersnoja, måste snart skaffa mig ett liv, du vet, hund, barn, villa & volvo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: