Du e underbar.

2008-05-27 @ 17:18:13

- Enligt dig så skulle du vara hemma klockan ett men den är halv sex du har väckt mig, du sa att du skulle bara ta en öl komma hem sen direkt men den är halv sex du har väckt mig.

- Jag förstår att du är sur och jag vet att du har rätt men, inte vill du byta ut mig, jag vet att jag har dig här nu. och jag vet att jag borde veta bättre men inte vill du byta ut mig. 

Alla killar vet vad killar vill ha, nån vi kan mysa med när vi e bakis, moffa i oss massor choklad och lakrits, Nån som kan slice´a upp pizzan och smeka, pannan och säga gubben sluta leta, fjärkontrollen ligger där under. Hon hittar den under din påse med chips, svårt att bestämma sig, Daim eller Twix, Hmm. Ser hon på dig och ger dig sen båda plus att hon ger dig flera liter Cola, matar dig i sängen ger dig allt det dära, utan att klaga eller va besvärad inte bara gör hon allting helt rätt, utan med det finaste Smilet du sett.

Nästa anhalt det blir video-butiken, två alvedon och ett glas samarin, gissa vilken hylla hon stannar vid?.
Dramatiska, Romantiska, komedier, hennes tur att bestämma så det blir det, Inte idag, Hon låter dig välja men är ändå glad, fast hon ju hatar vad du än nu tar, jämför man oss är vi inte bra, för hon borde sitta på en pidistal, vi måste nog inte ta ned hela himmlen ibland räcker det med en puss på kinden, upp med en hand håll den högt för din tjej, förtjänar du verkligen henne..Ett NEJ...

Du e mitt allt, mitt allt trots att jag glömmer allt.
Du e mitt allt, mitt allt och jag glömmer att få det sagt.

Kommentarer
    Postat av: A

    "Hon låter dig välja men är ändå glad, fast hon ju hatar vad du än nu tar"

    Det säger väl nästan allt.. *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: