Livet är bra skönt.

2009-01-28 @ 22:01:01

Update. Vart tyvärr inget taxi, då arbetsförmedlingen sa nej. Dom tyckte det var för opålitligt, ändå gjorde jag som dom sa och gav dom allt dom ville ha, rätt och riktigt. De humorristiska är att det finns 3 kärringar som fick taxi utbildningen betald fast dom verkligen inte ville, dom hade inte heller något anställnings bevis, vilket jag hade.
Men som tur är ringde min gammla chef upp mig och ville ha tillbaka mig bakom ratten, på en av hans lastbilar och själv klart sa man ja, så nu är man skapligt nöjd. alltså jobba som lastilbschaufför med tiderna 7-16 är ganska svårt att hitta men ja har lyckats få mig ett ;).


Och idag fick ja det glada beskedet, dock var det inte helt oväntat, men ändå hemskt nervöst, som första dagen man ska gå till tandläkaren heeelt själv, så nervöst var det, beskedet kunde lika gärna ha vart ett tråkigt och sorgligt till och med lite depimerande, det är märkligt det där med besked även tråkiga kan leda till positiva och glada men även glada kan leda till sorgliga. men detta besked var bra rakt igenom, det kommer bli en förändring först en liten som sedan blir stor, större , STÖRSTASTE.

ibland är det bara skönt att vara mig, att helt enkelt vara den dära glada filuren Kim Andersson, hell yeah jag är en KIM.

Jag har inte helt riktigt begripit mig på, det där med att ändra utseendet på bloggen till något mer personligt, så om det skulle finnas en handbok blogg-designe-for-dummies så vill ja gärna bli hänvisad till denna omgående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: