Detta har hänt.

2009-03-02 @ 20:55:40

Det känns så länge sen vi träffades och hängde men nu ska jag uppdatera dig på allting som har hänt mig sen. Sist vi sågs det var inte igår. visst har vi träffats och umgåtts dagligen men inte riktigt umgåtts.
skönt att äntligen fått göra något kul på tu man hand.
Det var absolut inte lätt för vare sig dig eller mig att prata om allt som har hänt, ingen av oss hade väll planerat att det skulle bli så här just där just då.
Lyssna min vän, kanske skulle jag sluppit fler felsteg om jag stått bredvid, men alla måste gå sin egen väg att välja fel vägar och lära sig av dem och bli så bäst på att lära känna sig själv.
Min kärlek för dig är stor fast det inte syns då du har svårt å se och jag har lika svårt att visa.
men du är den som ja ser upp till här i livet och bryr mig verkligen om dig du är verkligen min förebild.
och jag vill verkligen bli en lika bra pappa som du har vart för mig. Du är betydligt mer uppskattad än vad du tror.

För budgeten har riktigt aldrig matchat talangen men det har ändå aldrig hindrat mig hur jag har latchat.
pengar är inte allt här i livet, utan det är livet som är det viktigaste. och jag lever livet och vi ska skapa nytt liv.

skönt nu med stort förtroende hos min nya arbetsgivare och ett kneg som glider på så bra som det kan glida, med bra lön som glider in den 25.e varje månad. allt flödar skönt i lagom takt inte för fort och inte för sakta.

och jag måste erkänna jag är faktiskt rädd för framtiden jag är nervös men det får bli som det blir ja kan inte göra mer än bara vara bra på att vara mig själv.
men livet är bra oförutsägbart vilket är spännande men även hemskt läskigt.


Grodan kommer inte ihåg när den var grodyngel.
(När du är vuxen glömmer du ofta bort hur det var
när du var ung och oerfaren) "koreanskt ordspråk"



bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: